let's play a game to see who can do it

Var och kollade på Pexet i fredags med My, Lotta och Viktor :) Det var jättebra och Hampus var så duktig på trummorna, jag blev lite stolt över honom!
Högskoleprovet i lördags också, gick väl helt okej. Om dom ändrar gränserna sen förra året med ett poäng så får jag 1,5. Innan jag blir nöjd ska jag upp ha över 1,6! På kvällen var det utgång med Emmi och lite annat folk, trevligt trevligt :) Blev dock ingen powernap innan så blev ju en lagom nice fylla.. Så igår låg jag i sängen hela dagen för att iaf må någorlunda okej, funkade inte riktigt att röra på sig. Försökte plugga matte, men facebook lockade för mycket.

Idag har inte hänt så mycket, vi har försöka hämta ut våra studentmössor men dom som delar ut dom var inte kvar i källaren när vi var där. Får gå dit i morgon och se om vi hittar dom då :) Har iofs bara en lektion i morgon 11.30 - 12.45 typ och då ska folk bara hålla tal så får se om jag orkar ta mig in till det eller om jag stannar hemma och pluggar matte. Ska till donken i morgon och försöka få ett jobb HEHE, vet dock inte vem jag ska prata med så får väl se hur det kommer gå med det. Men det löser väl sig som allt annat gör :) Måste komma ihåg att söka in till universitetet i morgon så jag har något att göra till hösten!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0