Men vafan jag var så ung och dum och full då

Skrivit NP i svenska idag, blev ett reportage eftersom jag visste vad det var :) Helt okej nöjd, lyckades till och med få in Kent på ett hörn så det ska nog gå an. Chillade mest när jag kom hem så blev inte så mycket gjort på fundamentalanalysen, får skriva klart den på lördag eller söndag istället.
Var precis ute och gick runt i hela staffanstorp med mina små pojkar, åke och divan, så är lagom slut just nu. Men det var trevligt trevligt, kom fram till en del sjuka vadslagningar.
Imorgon ska jag till min mormor på släktmiddag eftersom hon fyllt år, vet dock inte hur mycket. På kvällen ska jag antagligen träffa Lotta, Amanda och Sandra, vet inte riktigt vad som händer än. Kanske till och med blir en vit helg, men om jag känner tjejerna rätt så finner vi ett sätt att bryta det ;)
Sängen kallar nu, måste vara fitt till imorron också :)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0