Now where my alcoholics let me see your hands up

Matteprovet idag gick ju inte som planerat direkt. Om jag lyckas fjäska till mig ett vg med mina fina försök till formler ska GG ha all cred! Får ser hur det går, dom sista uppgifterna förstod jag inget av så får hoppas att de andra uppgifterna räcker till ett bra resultat.
Hämtade ut min studentmössa och tröja idag =D Exakt 8 veckor kvar idag! Känns konstigt att det är så nära, men det ska bli skönt att slippa Katte. Sökte in till universitet idag också, det blev lite psykologikurser, danska och engelska. Jag borde väl kunna komma in på något utav det. Högskoleprovet fixar det om inte annat :)
Tanken var att jag skulle försöka ut och springa ikväll, men så blev det inte. Är ju ledig imorgon så mellan intervjun, talskrivande och promenix med divan borde jag hinna med att springa lite. Saknar det. Dags att bli vältränad igen :)
Dags att plugga lite och sen komma på något bra jag kan göra för mamma eftersom jag lyckades få hennes cykel stulen idag (Y)
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0