Once upon a time I didn't give a damn

På filosofin i fredags blev det mystime med The Matrix. Den filmen är så himla bra, tror jag är den enda tjejen som blir helt lyrisk över att se den!
På kvällen blev det en mysig tjejmiddag hos Emmi för henne och Sophie. God mat och trevlig middagsdejt så ska inte klaga :) De andra skulle gå ut efteråt så då knallade jag hem, ringde till åke&divan så kom dom hem till mig och lagade pannkakor. Sjuk gott var det! :) Åke lärde sig att "vispa" grädde i plastpåse, även om han var jävligt skeptisk till en början, men lite skills sitter jag inne på.
Igår skrev jag klart mitt tal och kollade på snatch :) På kvällen kom det lite folk hit och hade det roligt. Det blev lite allsång och vilda diskussioner som alltid annars. Men det var väl trevligt ändå.
Ingen vit helg denna helgen heller, jag ska tvinga mig själv att ha det någon gång innan studenten eller Prag. Annars blir mammsen lite ledsen HEHE.
Mina kära mentorer sitter fast i shanghai eller nåt så nästa vecka lär bli full av hålor och sovmorgnar så jag klagar inte :) Dock ska fundamentalanalysen in nästa måndag och utan en aktiekunskapslektion där man kan be om hjälp kommer det bli kämpigt..
/emma

Jag&Sandra igår :)

Kommentarer
Postat av: Linda

snygga tjejer :D

2010-04-18 @ 15:11:22
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0