Set them up to knock them down

Idag fyller Lollo 20! GRATTIS TILL HENNE :D Detta kan inte bli annat än win win :) Ska äntligen få träffa henne imorron, ska ut och äta någonstans i hbg och fira henne :) Saknade henne lite väl mycket i morse så var tvungen att ringa henne på bussen för att kunna prata med henne, ibland är det bra att försöva sig. Eller ja, jag hade tydligen ändrat larmet i sömnen på något konstigt sätt. Tror det är dags att lägga mobilen någon annan stans förutom bredvid sängen när jag sover, kommer säkert smsa/ringa någon olämplig snart..
Hade naturkunskapsprov idag, som gick helt okej. Som tur var kom det inga detaljfrågor på ögat, om jag har tur fixar jag minsann ett mvg där med HEHE

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0