Vad heter tack på ryska? - UG!

D-dag idag så det blev sovmorgon och glass till frukost :) Tanken var att jag skulle skriva klart mitt tal idag, gissa vad jag gjort? Ingenting, jag har chillat sönder idag. Chockade mig själv med att vara ute och gå i över två timmar innan idag utan att tröttna. Men jag gick iofs sista timmen med divan och diskuterade ryssar och allt mellan himmel&jord :)
Fick precis reda på av farmor att jag fått ett kusinbarn. En tjock, liten flicka :) Får väl se om Frida får klä henne i kläder med svansar och öron på.
Inte så mycker mer att skriva egentligen. En ganska händelselös dag. Ikväll ska jag i alla fall försöka skriva klart mitt tal och antagligen försöka springa en runda om knäna vill hålla :)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0