Visioner i mitt huvud när du ler

Fick tillbaka mitt 'kära' matteprov idag, gick helt okej :) Annars hade idag varit en allmänt seg dag, slutade efter halv tio men fick inte reda på det förrän halv ett. Stannade alltså kvar i skolan i tre timmar för länge.. kalas.. Gillar när lärarna är tydliga med när vi inte ska ha lektioner. Fick i alla fall gjort lite på min fundamentalanalys till aktiekunskapen så alltid något. Fick fram helkonstiga siffror, men även fast Mats sitter fast i Shanghai så svarar han snabbt på mail så nu ska det nog flyta på bra :)
Träffade Adde en sista gång innan han ska göra lumpen i måndags. Han ska åka upp till Stockholm och leka med vapen som amfibiesoldat den lille pågen, så han missar min student och allt annat roligt men jag nog hellre lekt med vapen i skogen jag med. Vi gick en liten runda runt Staffanstorp och gick nästan vilse i något bostadsområde, men som tur är har man ju riktigt bra lokalsinne *host*
Har även redovisat mitt tal i svenska np. Gick väl som förväntat, pratade i hundranittio! Det värsta är nog läraren, resten kan jag kontrollera, men när jag måste stå kvar där framme efter jag är klar och höra vad som var bra och mindre bra(läs: dåligt) med talet då köper jag inte det längre. Men helt underbart skönt att ha det överstökat, ett stressmoment borta :)
Ikväll står det fundamentalanalys, träna, Glee och Lost som står på schemat. Ska försöka hinna med allt, borde nog lära mig att prioritera men det kommer bara sluta med att jag gör allt förutom det jag måste HEHE
/Emma

låt som Veronica skickade till mig idag :D tänk bort lorentz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0