What are feelings without emotions

Precis avklarat dagens träningspass med hopp om att god natts sömn om några timmar. Mamma har även köpt hem något naturläkemedel så får hoppas att det hjälper, annars kommer det vara kämpigt till helgen. Idag har varit en lugnt dag, började med ett filosofiprov som gick helt okej. Det förra vär roligare att göra, detta var mest som ett vanligt prov fast med bok.. På info&layout fick jag och sandra använda vår fina fantasy till ett reklamarbete, wiii.. den måste användas till något mer än sjuka samtal :)
Annars har inte så mycket hänt, sov 2½ timmar när jag kom hem framför the hills och lost, så får hoppas att det inte påverkar mina utsikter för att sova inatt. Imorgon är det fredag och helg! Dock ingen utgång för lilla mig, utan får så vad kvällen bjuder på.
STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA EMILIE PÅ FÖDELSEDAGEN :D får försöka få tag på henne imorron och ta reda på vilka smaskiga presenter hon fått!
Nej, duschen kallar!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0