All me friends know the low rider

Helgen över nu och hujeda mig vilken helg det blev!
I fredags tog jag bara det lugnt hemma hos emmi med lussekatter och en massa glögg. Skulle kunna dricka glögg varje dag utan att klaga, helt otroligt vad det är gott :)

På lördagen var jag först hos min farmor på släktmiddag, har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv. Misstänker att min farmor göder mig! Sen blev det raka vägen hem till amanda efter en sväng inom malmö för att byta ut mattias mot sandra :) Hos amanda bjöds det på paella med räkor, kyckling och creme fraiche, till det fick vi en massa vin. Slutade med att jag och lotta tömde boxen, men ska inte klaga fick en massa vin :) Slutade med att att jag och lotta bosatte oss i köket där datorn fanns och körde på den klassiska tvåmanna förfesten.
Sen åkte jag hem till emma för att byta skor och lite annat smått och gott, sen åkte vi vidare mot akvariet :)

Hade riktigt kul även om man antagligen fick i sig lite för mycket på slutet, ska nog sluta ta den där sista shotten.
Men men roligt hade vi, det var dock mindre roligt att jobba dagen efter! Men måste sponsra mina utgångar med något så bara att jobba på!

Idag har jag varit en sväng i skolan sen mötte jag upp anna för lite lunch på espresso house, det var jätteroligt :) Hade mycket att ta igen, så bäst att passa på när båda precis haft tenta.

Annars går jag bara i skolan på torsdag igen, men ska ändå till lund två dagar och jobba den tredje så ingen sovmorgon för mig denna veckan "/


Man ska inte klaga på våra vinglas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0