Baby here we are, standing face to face

Torsdag idag! Hoppade över dagens föreläsning på grund av min kära huvudvärk som hängt med sen i tisdags och detta "fantastiska" väder vi har. Tänker inte sätta min fot utanför dörren idag! Vintern är den värsta tiden på året, kallt och jävligt hela tiden.
Igår så var mina favoritgrisar emmi och emma här och kollade på ph bland annat. Sen stannade dom här och snackade en massa skit resten av kvällen :) Fina grejer, man ska inte klaga.

Har nog lyckats få tag på två kursböcker idag! Whoop whoop! Men får väl hoppas på det bästa, lyckades hitta en bok som det finns sex ex av på biblioteket and that's it. Och vi är 60-70 pers i mi klass som alla ska ha den boken.. fint planerat. Men det är väl bara att bita ihop och hoppas på det bästa :)

Ska återgå till min feta glöggmugg och bok om thailand och drömma mig bort från detta jävla vädret.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0