Det är okej att spåra ur

Nyår idag, får bjuda på en liten årsresumé som de flesta andra också gör:



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut
? Haha, på fyllan har det väl hänt en hel saker som vanligt. Blev ju buren hem efter min student.. inte my proudest moment direkt. Har ju skaffat mig ett jobb också. Det har hänt alldeles för mycket saker för att berätta det här och vissa saker är direkt hemliga :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har slutat ha nyårslöften, håller ändå aldrig dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?Nä och det tackar vi gudarna för :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nä och det är det bästa
5. Vilka länder besökte du? England, rhodos, tjeckien och danmark skulle jag tro!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Självklart, är aldrig nöjd!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2 juni och 9 juni, balen och studenten :)
8. Vad var din största framgång 2010? Klarade av vårterminen i trean utan större missöden, har väl lyckats ta tag i mitt liv på ett sätt som förvånar till och med mig själv.
9. Största misstaget? Finns fler än ett misstag, men överlag så har det inte hänt gjort mig så mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha, låg sjuk i en vecka efter Prag om det räknas!
11. Bästa köpet? Jag har bara köpt smågrejer och en massa kläder, men inget speciellt
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min bror och mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Vår lilla rhodoslåt!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare utan tvekan, livet blir lättare och lättare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit risker, får sluta spela säkra kort hela tiden
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Korkade grejer på fyllan? :(
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och GG, mamma hade maginfluensa..
19. Blev du kär i år? Nä, ska mycket till för jag ska ge upp mitt älskade singelliv :)
20. Favoritprogram på TV? Har knappt kollat på tv, men har blivit en del paradise hotel och bonde söker fru mot slutet
21. Bästa boken du läste i år? Räknas ELLE?
22. Största musikaliska upptäckten? maskinen och deadmau5
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Oj, var så länge sen kommer inte riktigt ihåg vad jag fick. Kommer ihåg att Elin och Tova var här i vart fall :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer som sagt inte riktigt ihåg..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jobbade och släktmiddag på kvällen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Självklart, är jag ekonomiskt oberoende?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Njaa.. slutar bry sig lite när man har speciella kläder på jobbet så blir mest kläder för utgång :)
29. Vad fick dig att må bra? Alkohol och vänner haha :(
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vägrar. släppa. Gam. Gigandet.
31. Vem saknade du? Gissa..
32. De bästa nya människorna du träffade? Å även om jag och Emma kände varandra när vi var mindre är hon utan tvekan den bästa nya människan i mitt liv! Min älskade gris


En kort liten sammanfattning, men som alltid annars ligger jag lite sent på det. Ska vara hos emma om en timme och har fortfarande inte duschat eller städat mitt rum :)
Ikväll blir det i vilket fall som helst först middag i B-town men fina gamla människor och gamla klasskompisar :) Drar med mig Emma som min date för kväll! Så ska verkligen inte klaga. I bjärred väntar det tre-rätters och alkohol som vi ska få i oss!
Sen ska vi på något sätt få tag i en taxi som ska ta oss till en lokalfest där Emmi och annat folk väntar :) men vi har en massa olika nummer vi ska försöka ringa så vi tror på detta!

Men ha ett trevligt nyår allesammans!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Du är bäst hjärtat <3

2011-01-02 @ 00:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0