It doesn’t really mean that I'm into you

Lördag och helg idag, även om min vecka mest känts som helg hela tiden. Igår träffades jag och ulrika och skrev lite på vår uppsats efter att jag bråkat med skånetrafiken ett litet tag, kan vintern ta slut? Träffade Sandra och käkade en massa mat sen, gick en runda på stan och shoppade lite :)
Jag var väldigt snäll och skottade vår uppfart + den "lilla" vallen plogbilen gjort framför uppfarten igår. Har nog aldrig hatat snö så mycket som igår, men var helt slut efteråt så orkade knappt äta middag haha. Lite klena armmuskler känns det som. Träffade Emmi på kvällen och kollade lite på gladiator och tog det allmänt lugnt :)

Idag har jag handlat gran med lilla mammuten och sen jobb för hela slanten! Har fått moppa upp vatten hela dagen och bråkat lite med joel, men det är som vanligt då. Nu är det grunda som står på schemat och komma på vilka kläder jag ska ha. Sen styr jag och emmi stegen mot emma och josse för att fortsätta vidare mot malmö senare :)
En finfin kväll kommer det bli :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0