It's been so long, I've been out of my body with you

Får ta mig i kragen när det kommer till att uppdatera snart känner jag, detta håller inte måttet!
Veckan har i alla fall bestått av plugg, sushiätande med Veronica, jag&ulrika har kommit på vad vi ska skriva om i vår uppsats. Lite planerande inför nyårsmiddagen har även skett :) Nice nice!
Men det viktigaste på hela veckan är ändå helgen, så får bli en lite längre beskrivning av vad som hänt då.

I fredags var jag och sandra och såg på harry potter. Ja, jag såg den för andra gången för den är så himla bra :) Kommer säkert se den minst en gång till innan den kommer ut på dvd. Fick lika mycket ångest även denna gången när det hatade "ormscenen" i Gordrics hollow började! Men det kändes skönt att se att Sandra hade minst lika mycket ångest över den scenen som jag, känns inte lika mesigt då. Åh bara längtar och längtar till sista delen ska komma ut, den ska komma i 3d så jag kommer säkert se den minst lika många gånger ;D haha, kanske lite halvtöntigt men denna filmen är den bästa av alla så kan inte slita mig!

I lördags var det först jobb i 6 timmar som stod på schemat, det gick helt okej :) Fick sluta en halvtimme tidigare också så det var riktigt skönt. Hann dock bara mysa med mina favoriter i en halvtimme.. inte lika kul! Men jag hann hem och städa och fixa mig färdigt till Lotta, Sandra och Viktor om hit :) Det dracks en hel del vin och cider kan jag lova, men det var finfint :) Sedan körde viktor oss till slagt där det var helt otroligt mycket folk! Kön var nästan i klass med kön när guetta skulle spela. Men efter många om och men så kom vi in och det var finfina grejer :)
Sprang på en massa roligt folk som jag inte träffat på ett tag, så ska inte klaga :) När dom stängde kom min lilla favoritgris emma och hämtade mig. Hon är allt en liten ängel den bruden :)

Igår hände i så mycket, gick mest runt som en zoombie men hade bara sovit 4-5 timmar så jag hade skäl till det :) På kvällen kom Emmi hit och vi tog det mest lugnt och snackade en massa :)

Nu i veckan tänker jag inte sätta min fot utanför dörren om jag inte absolut måste! Tänker vintervägra så länge det går nu, det funkar inte i mitt huvud att det ska bli -13?! Jag kan lika gärna lägga mig i en snöhög och dö direkt, jag funkar inte när det är så kallt ute ;(

Måste fila lite på uppsatsen till imorgon så ulrika inte blir så arg på mig hihi!

Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0