Let's have a toast for the scumbags

Juldagen och annandag jul över :) Överlevde även denna julen.
Igår var det utgång som gällde, men först förfest i malmö hos brodern min! Hade med mig emmi och jessica dit, det var trevligt trevligt :) Sen styrde vi stegen mot slagt för att fira juldagen. Riktigt mycket folk och riktigt roligt hade vi, blev dock ingen halv tre shott så märktes att emma saknades. Bruden är i norge och firar jul, inte gukänt :(

Idag har man fått fyra timmars sömn sammanlagt så är väl inte riktigt människa för tillfället och lär nog inte bli det förrän imorgon. Ska träffa min lilla favorit emmi ikväll också, ska försöka få i mig lite mat då. Äta bakis är inte min grej så får försöka :)

Nä ska sova lite, så jag inte är hur jobbig som helst ikväll!

/Emma



Kommentarer
Postat av: Linda

haha emma vafan var det där för låt/video?!

2010-12-26 @ 19:25:18
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: Emma

haha den låten är asskön :)

2010-12-30 @ 22:50:29
URL: http://ebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0