men med fläckar är jag född

Planerat london idag med lollo och filli :) Fick för oss att laga mat, jag höll mig till gaucemolen kändes som det var rätt område. Annars har vi gjort upp ett litet schema och vilka dagar som vi ska shoppa var så man hinner med så mycket möjligt. Vi har kollat upp vilka klubbar som ska besökas och när :) Längtar verkligen nu, vill bara bort.

Annars är jag inte på humör, klarar inte av när folk beter sig respektlöst. Måste vara extremt ansträngande att behandla sina medmänniskor med en liten gnutta respekt, så himla ansträngande att det faktiskt verkar totalt omöjligt i vissa fall. Men för att citera Annas mamma så är faktiskt den sista idioten inte född :) Borde väl snart sluta chockeras över folks beteende.

Haha .. fint "emo-inlägg" detta blev, men får väl bjuda på det för en gångs skull!

Kör på en av världens bästa låtar så länge och hoppas pundarmusiken får mig på bättre tankar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0