Pa rum pum pum pum

Julafton imorgon! Är för en gång skull klar med julklapparna i tid, blev det igår :) Köpte det sista till julklappsspelet som vi ska köra imorgon, så någon julklapp kommer jag få åtminstone. Jobbade idag, hade nog ca 100 kunder i dt på hela dagen.. var väldigt lugnt med andra ord. Så jag, fiffi och idag utbytte fyllehistorier som man hade ångest över, eller jag lugnade dom genom att alltid berätta något värre. Fint, något jag är bra på :) Annars är det städning som står på schemat ikväll, så ingen traditionsenlig middag med Filli ikväll, tråkigt! Men hon fyllde tjugo igår OCH tog körkort samtidigt. En duktig flicka, verkligen duktig :) Imorgon kommer släkten hit och firar lite jul, kommer nog bli intressant som vanligt. Blir utslängd ur mitt rum av mormor också, eftersom hon snarkar så hiiiimla högt så får hon sova så långt ifrån alla andra som möjligt. Efter släkten har åkt hem på lördag eftermiddag är det malmö och förfest lite senare med Emmi, Jessica, Mattias och lite annat mysigt folk! Känns som jag längtar till juldagen mer än julafton.. alkoholist kanske? :) Dags att städa lite till så jag inte får för mycket skäll för det imorgon. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0