That screams my name at night

Helgen över för denna gången!
Lördagsnatten spenderades på akvariet med Emma, Emmi, Josse, Filli och Sandra :)
Trevligt trevligt! Kvällen bestod av allt från springnota, halv tre shott och tårar. Det värsta är att vad man än säger kan man inte ta bort smärtan, bara hålla om min lilla älskling.
Men vaknade upp i morse bredvid Emmi så det var fina grejer. Efter jag somnat om ett antal gånger var vbg hungrig så fick gå upp och mata henne :)
Annars har jag mest sovit idag, blev lite bakning på kvällen. Jag har inga skills när det kommer till att laga mat eller baka... lyckades bränna lussekatter!
Nästa vecka är det julllov deluxe som gäller. Ska kolla på sunes jul, kenny starfighter och andra mysiga filmer jag alltid kollar på under julen :) Tänker sitta bänkad framför tomten är far till alla barnen alla dagar i veckan!

Men imorgon är det frukost med Filli som gäller så vi hinnar prata och skvallra innan hon jobbar :)

Puss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0