the world is mine

Tenta igår! Började dagen med att ge mig ut i snökaoset mot bussen, tio i sju. Gick med andra ord upp klockan sex, kan inte komma ihåg senast jag gick upp så tidigt frivilligt sist, är verkligen ingen morgonmänniska.
Hade följe med Ulrika till tentan och vi hann även gå igenom lite snack om social konstruktionismen, som jag fortfarande inte fattar vad det är.. Det roliga där var att jag sa att jag antagligen skulle kunna svamla till mig något poäng på den delen så länge det inte kom en fråga där man skulle jämföra det med klassisk psykologi... självklart kommer det exakt en sån fråga.

Det ska i vilket fall som helst till en fantastiskt mirakel för att jag ska kunna klara den tentan. Men med turen jag haft hitills vet man aldrig om jag klarar den :) Får be mormor ta ett snack med killen där uppe och se om han kan göra en liten specialare som en julklapp :)

Var en sväng på burlöv med emmi efteråt, hittade inga julklappar dock så får väl bli som vanligt att jag köper alla dagen innan. Är i alla fall klar med julklappen till mamma, den ska bara komma hit också! Till mattias har jag nästan koll på också ska bara få tummen loss och fixa det.

Igår kväll var det kärleksmums-bakning med vbg som stod på schemat :) Tjuggen deluxe här ja. Men det blev kladdkaka med glasyr istället, så länge det finns glasyr är vi helnöjda. Resten av kvällen bestod av att diskutera äckliga människor, tatueringar och hur fan vi ska få mig att behålla lugnet under tiden :) Är inte nådigt rädd för nålar så planen är att antingen supa mig redlös a la studenten eller droga mig med lite lungnande! Har ju lite tid på mig att bestämma mig för vilket som blir bäst :)

Måste nog duscha nu om håret ska torka till det blir julklappshandling med Emmi igen, får se om man hittar något idag istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0