There is no way for you to win this race

Två dagar kvar till nyår nu, vilket betyder två dagar till årets sista kalasfylla! Därmed också tre dagar till den värsta bakfyllan sen studenten.. kan bli intressant, men den som lever får väl se vilka misstag som görs :) Måste bara komma på hur jag ska få tag på taxi och röra mig mellan middagen och festen.. måste lösas innan fredag! Alla kläder och skor är klart i alla fall, så kan bara ta det lugnt på den fronten :)

Ikväll kommer mina små favoriter hit! Då ska det skvallras, snacka skit, planera nyår och självklart se sista bonde söker fru. Emma har gjort mig helt frälst när det kommer till det programmet, kan inte missa detta nu, måste se vilka som fortfarande är tillsammans :D
Men eftersom Emma kommer om en kvart får jag ta tag i mitt liv och klä på mig lite kläder! :)

Kan inte släppa den låten, den skivan eller något som har med deadmau5 att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0