Woke up this morning, got yourself a gun

Tisdag idag vilket betydde skola! Fick prova på att åka med den tidtabellen och 155an i morse, men fick sällskap av karin så ska inte klaga, även om hon fick lov att följa mig en bit på vägen mot Murbeck så jag inte skulle gå vilse :)
Bruden med noll lokalsinne här japp. En ganska ointressant lektion idag också, tror tillochmed jag sov med öppna ögon där ett tag. Kommer i alla fall inte ihåg särskilt mycket av föreläsningen. Till lunch blev det sushi med fina Ulrika, nom!
Sen var tanken att vi skulle skriva på vår uppsats lite.. men eftersom ingen av oss hade läst böckerna så filade vi mest på inledningen som blev väldigt bra måste jag säga :)

När jag kom hem gick jag och la mig och sov nästan direkt, slutade med att mamma väckte mig halv sex. Men men jag kan ju önska mig själv lycka till att somna inatt! Kanske därför jag sitter uppe tio i tolv och bloggar utan ens minsta lilla känsla av trötthet? Note to self: ingen bra idé att sova bort dagarna om du redan har problem med att sova...

Imorgon är jag ledig så ska plugga lite och städa här hemma, sen på kvällen kommer favoritgrisarna hit är tanken :) Blir nog först lite ph med emmsan, spännande värre nu ju(!), sen får emmi pallra sig hit när hon käkat färdigt! Trevligt trevlig, har jag något att se fram emot :)

Hade verkligen inte suttit fel att ta en sista minuten till thailand eller något annat varmt land nununu och bara fly från julen och nyår och allt som har med det att göra :) Men får väl försöka hålla mig till april istället!

Ska försöka sova några timmar nu!
Puss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0