Do you want love or you want fame?

Torsdag idag, tov sovmorgon dom första lektionerna och skrev ett väldigt udda nk-prov sen. Kul att ingen fattar den sista frågan om dialys.. vi går samhäll, vi ska inte behöva lära oss sånt :( men men, annars har dagen varit allmänt uppochner. Suzie vägrar ändra mitt org&led-betyg, så henne tycker jag verkligen inte om. Annars har dagen mest bjudit på lite snökastande på åke, träning och lite matteplugg. Inget konstruktivt med andra ord. Skärpning Emma!
Trött på skolan och sugen på en karatefylla.. detta kan inte sluta bra. Men jag måste ju börja värma upp min lever så vi tjejer ska kunna vinna vår tävling mot killarna i Prag om vem som kan dricka mest. Hade ju varit bull att förlora.. ;)
I helgen är det bara IKEA på schemat än så länge, får se vad som mer händer för det hade inte varit roligt om det var allt so händer.. får försöka dra med mig lite folk ut eller något :)
/Emma

mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0