Fever in the morning, fever all trough the night

Måndag idag igen, ny vecka och nya utmaningar i skolan!
Tillåt mig att säga: skjut mig.
Är så otroligt skoltrött just nu, kvittar fan vad jag gör kan bara inte förmå mig att sätta mig ner med naturkunskapsboken och läsa om celler, cellulosa, fettvävnader och allt som hör till.
Att sedan ha feber på detta gör det hela inte lättare, men blev en liten promenix med Emmi innan som muntrade upp i alla fall. Världens bästa granne är den bruden, utan tvekan!
Måste gå på de första lektionerna imorgon också så kan inte stanna hemma och bli frisk direkt.. toppen.
Sitter och varvar chocklad med iskallt vatten och försöker läsa lite naturkunskap, men slutar bara med att jag gör en massa annat. Tjejen med tålamod det är jag..
Nej, ska lägga mig under en sten nu och sova fram till våren!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Emmi

DU, är världens bästa granne! <3

2010-02-02 @ 22:30:35
URL: http://enlitenemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0