I'll be up up & away

Vi överlevde i stugan! Även om det var svårt att tro det när det var en halvmeter snö där och brasor som värme, men mysigt har vi haft det i alla fall :) Till råga på allt har jag dragit på mig en förkylning så ser väl snart ut som Rudolf med röda mulen eller något.
Idag har jag varit på Entré med Emmi och shoppat lite. Blev en tröja, en mascara, puderborste och concealer. Inga jättefynd, men hade inte så mycket pengar så det var nog bäst så här. Vi var och solade för nån timme sen också, vill inte gå runt som ett levande lik. Även om det slog mig att förkylningen bara kommer bli värre när jag har solat så var det värt det. 20 min i underbar värme slår det tråkiga, slaskiga vädret utanför fönsret.
Imorgon blir det utgång med favoriterna minus My som har det roligt i Stockholm med Fredrik, men jag klandrar inte henne, hade också gärna åkt en sväng inom Stockholm. Får se var vi hamnar imorgon, jag och Sandra är pepp på Hipp, men får se vad de andra känner för. Har varit på crown ALLDELES för många gånger detta året för att det ska accepteras.
Men först ska jag&supermom byta plats på mitt och mattias rum under dagen. Ska bli ett intressant att se hur många gånger vi inser att vi inte är särskilt tekniska. Det kommer lösa sig som allt annat.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på film, kanske lite chips och dipp med mamma också, man vet aldrig :)
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0