It takes more than a heartbeat to get me

Helgen över för den här gången, en vit helg för övrigt. Längesen man hade en sån och jag är lika trött idag för det.
I fredags tränade jag med min gamla grupp för en gångs skull, det var riktigt länge sen. Skönt och roligt att göra det, men märkte att knät inte riktigt var redo för alla tornados, men men var tvungen att prova för att märka det ju!
Lördagen började med en lunch inne i Lund med mamma, Mattias och Jenny :) Mamma köpte en kamera på hemvägen och sen på kvällen var det jesperspex som gällde. Anne Bonny, vissa sjöng helt fantastiskt bra och man blir så peppad av att se de! Träffade även på Hampus från klassen där, trevligt trevligt.
Igår skulle jag egentligen pluggat marknadsföring.. ja just det.. sov, spelade musik och harpan hela dagen istället! Nyttig söndag med andra ord :)
Ikväll är det i alla fall marknadsföring som står på schemat, kuuuul..
Dags för mat :D NOM
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0