I've gotta see your face some more

Började dagen med en 30 minuters powernap, hade gärna börjat varje dag så! :)
Har varit väldigt produktiv idag, jag förtjänar lite beröm om jag får säga det själv. Har både ringt McDonalds och snackat med syv om ett möte med henne angående universitetet. Hade helst av allt hittat ett jobb, men jag gör jag inte det så måste jag plugga och helst av allt vill jag hamna på en utbildning jag gillar. Gäller bara att ta reda på vad det är jag vill göra( läs: pallar göra)! Om jag bara hade ringt trafikskolan hade min dag varit fulländad, men somnade när jag kom hem så blev inget med det.
Hade marknadsföringsprov idag, mvg dirr eller vad? Njaa.. får la se! :)
Annars har jag varit och handlat med mamma idag, räknat lite matte och drömt mig bort på alla möjlig shoppingsidor. Snälla nån, ge mig lite pengar :)

favoritlåten just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0