Ja, ring doktorn och skicka nån för jag har babylonsjukan!

Pluggat, pluggat, pluggat, hela långa söndagen. Pluggsöndagar är ändå ganska chilla även om det tar emot att skriva ett nytt referat när vi precis lämnade in ett förra veckan!
Trevligt igår, hade folk här hemma och chillade lite. Jag&Pontus blev dränkta av JB och Kristian när dom bestämde sig för att spruta ner oss med vatten från slangen i badkaret.. kan man drunkna av det? Blev i vilket fall som helst jävligt blöt.
Har redan ont i mina höfter sen träningen, har nog lite klena höfter, har fortfarande ont sen förra helgen. Usch, kommer som om jag brutit höftet imorron i skolan.. kuuuuul!
Nej dags för lite mer that '70s show och lite mindre sömn!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0