Look at that, look at how they are lookin' at me

Idag bär det av mot littlecountry (småland för er som inte förstår engelska) med filli, joppe och mathias. Vem vet, jag kanske kommer hem och har skjutit ett vildsvin eller två? Med tanke på det "fina" vädret" är det snart läge att be en liten bön att vi ska komma fram och inte behöva vända eller komma fram när det är mörkt. Det är inte så frestande att gå lite mer än 1 km i snön, finns roligare saker att göra.
Dags att starta packa snart.. men det är inte min starka sida så varför förstöra något som funkat hela mitt liv?
Var i vilket fall som helst hemma hos divisen igår och han bjöd mig, åke och oscar på paj! Kollade på entourage, csi och how i met your mother sen, en riktigt chill kväll som slutade med att alla somnade utom åke.
Nej.. ska jag hinna packa innan vi kör får jag nog ta tag i det snarast. Ha det så kul utan mig i tre dagar! (:
/emma

Langa lite cash, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0