och man får blunda jävligt hårt för att inte se lögnerna

Inte hänt så mycket idag, mer än planerande och peppande inför Prag. Har smidits en massa planer och ställts frågor till Lottas magic eight ball! Fina grejer med fina töser.
Allmän seg fredag som kommer följas av en händelserikare lördag. Först IKEA med min supermom, sen försöka fixa mitt ("mattias") rum som antagligen följs av lite förfestande och sen utgång i Malmö eller något annat trevligt :)
Annars är jag allmänt frustrerad på skolan. Tycker det är extremt dåligt att ett grupparbete som jag presterade bra i ska kunna sänka mina betyg bara för att lärarna inte kan bedömma min del för sig utan måste ge ett sammanlagt betyg. Förstår hur dom tänker, men det suger när jag ligger och pendlar mellan vg/mvg. Toppen, verkligen, kan inte annat än älska skolan som fuckar mina betyg. Men det är väl lika bra på ett sätt, för min frustration får utlopp i oplanerade träningspass och diverse aggressiv och hög musik :)
Jobb är förhoppningsvis på ingång också, så ska väl inte klaga för mycket när jag har fina vänner som peppar mig. Men men, inte långt kvar till studenten!
Nej, dags för ännu ett pass på cykeln. Ha en skön fredag!
/Emma´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0