The funk soulbrother, check it out now

Utgång igår! Blev en väldigt händelserik kväll med allt ifrån gråt pga bråk till gråt pga skratt. Vi skulle varit ca 10-15 pers som drog till Hipp, men efter en del händelser blev det till sist bara jag, Sandra och Tove som åkte in till malmö :) Det var ganska mycket folk där, så vi hade roligt. Slaggade hos Sandra inatt eftersom lilla jag inte pallar betala taxi hem själv eller ta sista bussen.
Var ute en runda med Emmi innan och diskutera gårdagen, väldigt intressant även om hela stp antagligen hörde oss. Är ganska trött idag så får bli en lugn lördagskväll, får se vad som händer :)
Har flyttat in alla mina grejer i mattias rum nu, ser dock ut som fan här, ligger kläder och skruvmejslar överallt! Men men, jag ska inte klaga :)
Ha en bra lördag!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0