When you booty goes boom boom!

Ojojoj, får skärpa mig med det här bloggandet nu! Annars vet man aldrig hur Emmi skulle reagera..
Veckan som gått har varit ganska chill faktiskt, förutom matteprovet som gick sådär. Ska jag ha MVG får jag kavla upp ärmarna och sätta igång med logaritmerna till nationella :)
Fick även tillbaka naturkunskapsprovet i onsdags, fick chockerande nog ett poäng från MVGgränsen. Kan numera säga att jag kan naturkunskap utan att ljuga, wiho! Klassen hade en sk "omröstning" på aktiekunskapen hur vi vill göra med proven, blev ju inte så jättebra enligt min åsikt. Ska ha 2 prov istället för bara ett i det ämnet, man måste älska prov..
Planerna inför sommaren 2010 har redan börjat smidas, blir antagligen en liten gotlandstripp vecka 29 för att festa loss, sola och bara ta det lugnt med favoriterna :) Denna sommaren MÅSTE bli bra, skolan slut och (förhoppningsvis) fint väder, ska nog inte klaga på den svenska sommaren något i år. Med tanke på hur hemskt vintern varit kan det inte bli bättre :)
Var nere en sväng i tkd-lokalen igår kväll, blir alltid lika glad av att vara där nere. Ska försöka övertala mamma att låta mig träna ett pass till i veckan, börjar få spring i benen i väntan på söndagar!
Ikväll ska vi ha gäster, mammas kollega och hennes dotter kommer hit vid 18 så ska nog städa lite snart och fixa till mig. Just nu luktar jag kladdkaka, hade ett litet bråk med köket innan nämligen, men det är fixat nu, kladdkakan vet sin plats nu!
/emma


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha, det är bra att du sätter kladdkakan på plats, den kan vara för kaxig för sitt eget bästa ibland...

2010-02-12 @ 11:41:52
URL: http://todayiamfeelingthis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0