Bounce low, bounce high

Herregud vad längesen det var jag bloggade, skärpning Emma! Så här kan vi inte ha det, någon måtta får det vara. Har en riktigt dålig ursäkt till mitt dåliga bloggande också, jag har helt enkelt varit för trött. Den är riktigt kass, jag vet, men det är sanningen. Eftersom det var schemabyte denna veckan har jag fått försöka vänja mig vid ett betydligt jobbigare schema än förra perioden med längre dagar och färre sovmorgnar. Så jag har gått och lagt mig och sovit några timmar varje dag när jag kommit hem från skolan och sen pluggat om kvällarna. Nu ska det bli ändring på det och jag antar att jag får ta mig själv i kragen en gång för alla!
Utgång stod på schemat igår, men det blev inte så för mig i vart fall. Var helt slut efter skolveckan så jag stannade hemma och pysslade om mig själv och sov. Eller ja, försökte sova, det går inte så bra när fåglar och katter envisas med att slåss utanför fönstret var och varannan timme. Ska istället in till Lund ikväll med lite kompisar och försöka genomföra ett litet test..
Eftersom jag inte har så mycket att plugga på i helgen hade jag tänkt tömma mattias rum mer eller mindre under dagen, ta ner hans skrivbord, ta bort benen på sängen m.m. Måste bara komma på hur jag ska möblera i rummet någon gång.
Så dagens schema blir; städning, träning, lund!

Ja, då kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0