Don't even talk about the consequences, 'cause right now you're the only thing thats making any sense to me

En liten paus i packande för att uppdatera!
Var hemma hos Sandra igår med Lotta&My :) Vi åt mat (2 timmar försenad mat!), kollade på Juno, käkade chips och dipp och hade en massa tjejsnack! Orkade inte ta bussen hem sen så jag sov hos Sandra så vi fortsatte med en massa snack om killar, skvaller och en massa annat skoj!
Idag har jag skrivit lite PA och lite annat plugg. Har "packat", dvs har skrivit packlista samtidigt som jag kollat på vänner så därför sitter jag och packar just nu.
Ska egentligen fortsätta med det nu, men ville bara slänga in en liten låt :)


Ha det gött!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0