Don't let the walls cave in on you, We can't live on, live on without you

Måndag idag igen, skulle haft första skoldagen idag men så blev det inte riktigt. Första lektionen var inställd så skulle egentligen börjat 12.15, sen berättade Sandra att Religionen också var inställd så då skulle jag egentligen haft matte 14-15 men eeeeh, det orkar jag inte. Så idag blir det en hemmadag! Ska försöka plugga lite organisation&ledarskap eftersom vi har prov på onsdag.. läste lite innan och HERREGUD vad det är tråkigt! Men med tanke på att jag inte pluggat något hittills känns det ganska orealistiskt att jag kommer börja plugga snart, det kommer sluta med att jag beställer en massa kläder från topshop istället HEHE.
Tycker synd om alla som måste gå i skolan idag.. kan inte vara lätt..
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0