Hey girl where’s your drink? We goin’ all get real drunk tonight

Amanda - Ska du hänga med ut ikväll?
Linda - Hmm, vet inte.
(Lotta i bakgrunden: Jo, klart hon ska med!)
Amanda - Vi kommer om 3 min och hämtar dig
Linda - Eeh, va?!
Amanda - Ja, släng ner en klänning och lite smink så är vi hos dig om 3 min!

Efter att Lotta hämtat mig och amanda bestämde vi oss för att kidnappa Linda :D
Crown stod på schemat igår, men först var det pre-partey hos Josse som gällde och det var en upplevelse! Men roligt roligt var det, ska nog göras fler gånger.  Det var väl överlag en rolig kväll även lite random var den vissa tillfällen, men det är sånt som man kommer ihåg och kan skratta åt nu!
Har inte sovit så mycket inatt eftersom min käre bror bestämde sig för att ringa och väcka mig vid tio .. toppen.
Måste väl plugga lite idag också.. eller så gör jag det imorron :D
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0