I like it when you dance for me, 'cause it gets me hot.

Söndag idag, pluggedag. Har suttit med psykologi-hemtentan hela dagen i princip. Men det är skönt att det är klart nu, fick lite hjälp av Marianne också eftersom hon är pyskolog :) Ska skriva klart det snart eftersom det ska in tolv inatt så får jag skriva klart det sista snart.
Annars har inget roligt hänt idag. Förutom att mamma skrämde mig att hon bokat tid till mig för kbt mot min sprutfobi vilket resulterade i gråtande Emma och en skrattande mamma. Snäll min mamma är ibland asså.. hon når nya höjder för varje dag som går.
Är riktigt sugen på att festa också, blev inget i London eftersom vi blev "insnöade" så det var ett tag sen. Om plånboken tillåter blir det säkert nån utgång snart, hade varit nice att gå ut och shaka lite! 
Skolan börjar ju imorgon på riktigt så att säga, men första lektionen är inställd så börjar 12.15 vilket känns helt okej :) Måste bara komma ihåg att äta innan jag åker dit annars kommer jag aldrig klara mig!
Dags att skriva det sista på tentan.
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0