I'm falling in love with your favourite song

Blev ingen flytt till Mattias rum, blev en massa sovande och tränande istället. Tränade för första gången taekwondo på lite mindre än ett år igår kväll, blev med 30+ nybörjarna tyvärr. Får egentligen inte träna något med för högt tempo för jag kommer skada mitt knä igen så det var väl en bra början antar jag. Fick hjälpa Sara med dom nya som tränade där, med deras sparkar och lite annat smått och gott. Men det var skönt att vara tillbaka i dräkten och få sparka lite på en mits. Nästa söndag ska det tydligen vara massa killar där också, haha, dom kommer döda mig känns det som. 
Seg dag i skolan idag, började med aktiekunskap. Om man nu vet när det är bäst att sälja, varför gör inte alla det bara? Riktigt onödig kurs för mig som inte är ett dugg intresserad av det.
Var ute och gick en runda med Emmi innan idag, får försöka klämma in en liten runda till innan hon åker till London på torsdag. Även fast jag var där för två veckor sen är jag avundsjuk!
Men men snart dax för paradise hotel, viktiga grejer!
/emma

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe, vill se dig i dräkten nån gång :D

2010-01-18 @ 22:30:26
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0