It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time

Känner att mitt beslut att inte följa med ut igår var riktigt smart, har nog sovit fem timmar inatt allt som allt. Har vaknat hela tiden för jag inte kunnat andas för jag är så förkyld.. :(
Lotta hämtade iaf oss inne i Lund eftersom tjejen fick körkort i torsdag, en duktig tjej :)
Vi lagade mat igår, blev biffar och pommes. Blev riktigt gott! Vi kollade lite på American Pie 2 sen och Lotta körde oss till Lund vid tolv :)
Idag ska jag inte plugga för fem öre, ska städa mitt rum och försöka ta över mattias rum istället. Ska bli intressant att se hur jag ska få ut hans gigantiska säng och sen få in alla mina grejer, men den som lever får se!
/emma


Städlåten nummer 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0