Jag menar jag kan inte ens planera en dag fram

Fredagen bjöd på en massa tråkigheter åt alla olika håll och kanter, men det mesta verkar ha löst sig som tur är! Det var väldigt roligt över lag, somnade nog vid sex-tiden hemma hos Sandra, efter lite jag har aldrig med trevligt folk :)
Igår sov jag bara hela dagen i princip så jag&my åkte hem till Lister vid åtta-tiden för hon skulle ha fest. Det var en ganska random kväll och det verkar som den spårade ut ännu mer efter jag hade åkt hem.
Idag har jag bara varit ute&gått med Emmi än så länge och ska nog sova lite snart, har fått feber men jag ska banne mig träna ikväll så hade tänkt försökt sova bort det HEHE
Men ha en skön söndag!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0