Men älskling, vi ska alla en gång dö

Idag har varit en sån där typisk onödig dag. Skrev inledning till PA, vi skrev 1½ men behövde bara ½ sida tydligen, men men vi verkar satsiga iallafall.  Sen var tydligen religionen inställd, fick vi reda på fem minuter innan den började, verkligen toppen. Men ska väl inte klaga, för det är en ganska skön mjukstart på skolan. Tyvärr blir det mindre bra imorron eftersom det är prov i org&led då och jag blandar ihop alla olika organisationer så får se om det blir tandläkaren eller provet då ;)
Var på 24/7 en sväng också för att kolla hur gymmet ser ut, träffade på Pontus där så vi snackade och kollade på gymmet i kanske en halvtimme. Väldigt mysigt :) Så det blir nog att börja gymma där istället för att träna hemma, är så himla trött på det. Har även övertalat mamma att låta mig träna med 35+ på tkd eftersom det är ett mycket lägre tempo där och mindre chans att jag puschar mig för mycket. Så ska ringa och prata med Sara i veckan för att kolla med henne om det går bra, hoppas hoppas!
Har varit så himla sugen på smoothie nu i flera dagar och eftersom mamma antingen slängt vår mixer eller så har mattias tagit den fick jag till sist knalla över i mina loafers till Emil för att låna en! Så nu ska det bli smoothies för hela slanten ikväll :)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0