Oh you set my soul alight

God morgon allesammans! Har nästan precis vaknat och har bara hunnit äta lunch i princip. Bra där, men men måste sova ut efter nyår!
Firade nyår hos Lotta med massa trevligt folk. Det var en toppen kväll och en undebar början på det nya året. Sov hos Linda sen och igår låg vi bara och sov framför tvn hela dagen, riktigt skönt eftersom ingen av oss sov särskilt länge den natten. Orkar inte skriva så mycket mer om nyår mer än att det var riktigt riktigt bra!
Igårkväll sov jag i princip hela kvällen, vaknade till för att kolla på Harry Potter, men somnade när det var en timme kvar så tur att jag sett den innan. Somnade framför ocenas twelve som gick på tv och mamma väckte mig vid ett idag.. jag var nog tröttare än jag trodde.
Ikväll ska jag&lotta och kanske My hem till Sandra för att mysa lite. Längesen man träffade Sandra så det behövs lite tjejsnack innan London!
London i övermorgon, helt fantastiskt underbart ska det bli :)
Nej.. dags för lite PA..
/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0