There's no more wicked games to play

Jahapp då var anmäld till Paradise Hotel! Emmi fick tydligen en briljant idé i tisdags kväll och anmälde mig då med beskrivningen: 18 år, går tredje året på samhäll ekonomi. Är singel och har inga planer på att skaffa pojkvän(man måste ju vara singel) älskar att festa och träffa nya människor. Är väldigt social och lätt att ha och göra med. Ställer upp på allt och bryr mig inte om att det filmas. Välj mig och ni får garanterat bra tv!
Hmm.. lite kryddat kanske..? Kommer jag med har jag tydligen ingen bror längre och blir antagligen utslängd av mamma, men allt går att lösa för eller senare! Har ändå inga planer för hösten än så varför inte.
D-dag igår, men var tvungen att vara i skolan för en liten lektion med magnus om diplomeringen, tog knappt en timme sen vandra jag, My&lotta runt i Lund och kollade kläder. Slutade med att jag och Lotta åkte ut till Nova och shoppade upp lite pengar. Vi köpte även en trisslott, vi skulle vinna 10 miljoner, men vi vann "bara" 25x2 tre gånger i rad.. Var ju tvungna att skrapa tills vi inte vann, men vi hann i alla fall med sju låter. Inte illa, har aldrig vunnit innan förutom 100:- på bingolotto när jag var liten :)
Ikväll ska vi hem till Sandra och förfesta lite och sen crown för lite dansande. Det här jävla vädret förstör alla planer på kläder eftersom jag kommer trilla och dö i vilka skor jag än har på mig. Får väl gå dit i ett par andra skor och byta där.
Fick reda på betyget i org innan, fick G! Dags att överklada, javisst! Har haft 4 vg och ett g, jag ska inte ha något mindre än VG i slutbetyg! Suzanne ska minsann få sig en tuff match för hon ska inte vara den som sänker mitt snitt utan en fight.
Nej, dags att börja peppa för kvällen. Ha det gött!
/emma

Kommentarer
Postat av: Emmi

hahah du måste komma med!! <333

2010-01-31 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0