Don't tap out... fight until the end

Såja, ruggigt längesen jag bloggade. Får väl snart skäll från Emmi eller nåt!
I fredags var det Hipp som stod på schemat, hade en riktigt nice förfest hade utan problem kunnat stanna där hela kvällen :) Blev en relativt lugn kväll som slutade med att jag&emmi fick skjuts hem av Sophie eftersom de körde på en nykter utgång( ja, det finns tydligen något som heter det). På lördagen blev det pizza, B&J och eurotrip med Lotta, Sandra och Viktor :)
Annars har inte så mycket hänt i veckan, jag har ringt och dampat på vårdcentralen för att få hjälp med smärtan i bröstkorgen. Eftersom dom har ett sjukt kösystem så även om man ringer 3 minuter efter dom öppnat hamnar man på plats 26 i kön och får ingen tid! Fantastiskt! Samtalet med dom idag slutade i alla fall med att dom tror jag har magkartarr, tror det är dags att sluta stressa upp mig. Inte så lätt i detta huset, men får väl göra mitt bästa. Så blir tabletter i en vecka och en liten bön att det är det enda som behövs!

Hade suttit riktigt fint med lite cash nu, Pragresan är i alla fall betald bara pengar till själva vistelsen kvar då ja. Men om det krisar för mycket så har jag&emmi planen klar ;)
/emma

Kommentarer
Postat av: Veronica

Rätt läskigt att Hipp är dött nu - vad har du gjort med det, Emma?!

2010-03-23 @ 13:46:58
URL: http://todayiamfeelingthis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0