En hälsning från ett svartsjukt hånfullt hav

Fick tillbaka filosofiprovet idag, fick VG++ så är väl nöjd. Ingen fick MVG så ska väl inte klaga, hade dock inte bangat att ha dom tre bokstäverna som betyg :)
Det är helt sjukt, jag har fått så himla ont i min matstrupe och i bröstkorgen på sistone, kan knappt äta utan att det går en våg av smärta genom mig. Gör så jävla ont även när jag inte äter. Åke tyckte jag skulle kolla upp det och få någon kamera nerkörd i halsen på mig, NEJ TACK! Det gör jag inte om jag är vid medvetandet, i så fall ska jag vara långt borta i drömmarnas land och vara nedsövd :) Mamma tror det är någon tablett som "fastnat" och sitter och fräter där.. känns betryggande. Får väl ta en liten promenix bort till sjukhuset om det fortfarande sitter i nästa vecka, tänker inte ha det så här länge till, kan knappt sova på nätterna. Men jag lever i alla fall, ska väl inte klaga.
Hipp imorron med Lotta, Sandra, Josse, Emmi och Linda :) Nicenicenice, peppen börjar komma :) Måste bara komma på vad jag ska ha på mig. Men det lär väl sluta som vanligt att jag springer runt i huset fem minuter innan jag ska gå och tar på mig första bästa jag hittar!
Ha det gött och festa lugnt i helgen :)
/Emma

Kommentarer
Postat av: linda

Haha festa lugnt?! Vad är det :O

2010-03-12 @ 05:51:13
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0