I shine so bright, sunglasses be

Söndag igen, helgen över! Men påsklov nu så ska inte klaga allt för mycket. Söndagsångesten är under kontroll också, det händer inte varje helg.
Fredagen bjöd på sushi, strawberry daiquiri och en massa annan dricka på förfesten och Veronica. Mums! Det var mysigt och en perfekt start på helgen. Sen begav vi oss mot kb, vissa av oss med lite för mycket alkohol i kroppen. Roligt, roligt hade vi och dansade väl till fötterna inte riktigt pallade mer. Sen gick vi hemåt i renget..
Igår var det först matteplugg som gällde till 110%! Förstår det lite mer nu i alla fall, alltid något, kanske till och med kan fixa nationella :) På kvällen kom Lotta och Sandra hit för matlagning och vindrickande. Sen blev det bussen in till Lund för att sitta på jalles med lite annat fint folk. Var en händelserik kväll om inget anna, allt som inte skulle hända, hände igår! Jag och sandra bitchslappade varandra av någon anledning, dom reflexerna är inte att leka med ;) Jag&Sandra kom hem till hennes lägenhet vid 6 tiden i morse så idag är jag lite lagom seg. Men det är lov i morgon så jag klarar mig nog ändå :)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0