ignorance is your new best friend

D-dag idag vilket betyder sovmorgon, love it! Hade dock en väldigt sjuk dröm som bland annat innebar att en massa människor jag inte kände satt och rökte på på min altan, wiii... Tanken var att skriva marknadsföring idag, men ja.. skrev klart den precis så har mest chillat hela dagen. Har kollat lite på lost, spelat kungen och lyssnat på soft musik. Har bytt sängkläder också om det är intressant att veta, vad vet jag?
Idag har varit en riktigt tråkig dag när jag tänker efter, som tur är är det snart fredag och lov. Fredagen bjuder på middag hemma hos veronica, lite bert-tittande och sen utgång någonstans i vårt platta land :)
Men nu kallar sängen min på mig!
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0