I'm feeling like I'm peter pan minus the tights and the fairies

Nattbowling igår med emmi, johan och torbjörn! Trodde jag skulle vara jättedålig, men något har tydligen hänt under alla dessa åren jag hållt mig borta från denna 'sport', lyckas till och med göra en strike! Även om jag lyckades få ner klotet i rännan två gånger i rad, men det håller vi tyst om. Men jag kom i alla fall inte sist,det är alltid något!
Romantikenprovet i fredags får gå som det går, är bara väldigt lättad över att det är gjort och att jag slipper läsa och Stagnelius, Tegner, Fichte, Goethe och alla dom andra gamla stofilerna :)
Var på Lundia och fredagskväll med Sandra, Lotta och Viktor :) Trevligt trevligt, sov hemma hos Sandra sen och lyckades riva ner hennes spegel så den gick i tusen bitar. Sju års olycka here i come! Med tanke på hur min hals mår idag och att jag knappt kan prata kanske min olycka redan börjat.
Idag ska jag träffa Lollo och dom andra tjejerna lite, tanken är att jag ska plugga aktiekunskap också. Har prov på onsdag, trodde det skulle vara runt 30 sidor till provet men det var tydligen 86. Bra jobbat Emma! Får hoppas att det står massa onödig text, sen är det inte så svårt bara tråkigt att sitta med en bok och läsa något som känns helt onödigt.
Nej dags att slänga in mig själv i duschen så jag slipper stressa sönder!
/emma
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0