Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö

Idag har varit en bra dag, mest för att första skoldagen är en onsdag och det är helg i övermorgon :) Jag har inget speciellt att plugga på heller just nu, så ikväll är det bara Lost som står på schemat. Inte fy skam det, måste se hur det slutar.
Tog en "liten" tupplur efter skolan, somnade vid halv fem och vaknade tio i sju. Bra där Emma, jag kommer verkligen kunna somna inatt. Men man förtjänar att sova ut ordentligt framför tvn när man precis gjort ett fem sidor långt aktiekunskapsprov som kunde gått bättre. Men blandar man ihop begrepp och är allmänt trött så får man ta smällen av ett lägre betyg antar jag.
Snart fredag vilket bjuder på utgång med lite nice folk :) Jag räknade precis på det och med den fredagen som kommer har jag festat i fyra-fem veckor i rad. Min lever måste må 100! Fast lika bra att värma upp den inför prag kanske HEHE.
Time for Lost!
/Emma

nomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0