My attitude is tattooed, that mean its permanent

Idag var det tänkt att jag skulle plugga hela dagen! Men eftersom jag sov fram till ett, gick ut en runda med emmi vid tre, tog en powernap efter det och blev hämtad av filli vid sex gick den planen i kras :) Var iaf en mysig runda med Emmi, tog en lång runda och hann diskutera det mesta. Bland annat högskoleprovet, som vi båda ska göra på katte, awesome! :) Charre joinar oss där också, så det bli nog bra, fast hon får sitta i matsalen.. aegd.
Var som sagt hos flajsy ikväll! Vi började med att laga tacos, två mästerkockar.. även om jag bara fick hacka grönsaker. Sen blev det lite californiacation med chibbe&dibbe NOMINOM :)
Imorgon blir det högevall med Sandra, Lotta och Amanda :) Vi ska självklart inte dit för att träna, vi ska bara sitta i bubblepoolen, leka i vågorna och sola lite. Fina grejer! Detta kommer bli bra :)
Nej, dags att hoppa in i duschen och försöka fixa håret efter att jag gick hem i ösregn. Wish me luck :)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0