The way you tell me that you want it

Helgen över och måndag igen.. suck! Men helgen har varit riktigt nice i allafall :)
I fredags var jag hemma och åt middag hos Lotta, jag hjälpte faktiskt till för en gångs skull. Mina matlagningsskills är verkligen inget att hurra över. Sen kom det lite annat folk så blev det lite lekar och sjukt tjejsnack. Fick bland annat skicka: "Ikväll är jag faktiskt jävligt sugen!" till mamma på sms-roulette. Jag måste vara en drömdotter helt enkelt..
Sen missade jag och sandra bussen till lund så jag sov hos henne den natten, som vanligt HEHE. Såg en riktigt bra film om delfinjakten/slakten i Japan på lördagsmorgonen, hemsk film. Begav oss hem till mig och åt lite mat och diskuterade allmänt konstiga saker. vid åtta bar det av mot lund att för att möta upp Lotta och se Avatar! Nu kan jag äntligen vara med i alla samtal om den längsta filmen jag sett i hela mitt liv. I söndags var tanken att jag skulle plugga hela dagen, men jag skrev min dikt om livets mening och sov framför the hills sen.
Info&layout prov imorgon, motivationen ligger på noll. Känns väldigt meningslöst att lära sig allt som bara gäller för word 2003 när de flesta använder 2007.
Ska ut med Emmi sen och handla lite godis och förhoppningsvis finna lite motivation =)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0