Why live life from dream to dream and dread the day when dreaming ends

Lotta, Sandra och My var precis här och chillade. Var tänkt att vi skulle kränga godis, men vi satt bara i mitt rum och pratade i två timmar :) Det blev skvaller och diskussioner och vad helgen hade bjudit på, kom fram lite intressanta och chockerande grejer!
Just nu är jag så himla sugen på våfflor och att kolla på moulin rouge, får väl göra en kraftanstränging i morgon och gå ner till ICA för att köpa en våffelmix! Om jag gör smeten själv kommer den bli totalt oätlig, för laga mat är verkligen inte min starka sida. Får leta upp moulin rouge med svensk text också på någon sida eftersom tankafett har lagt ner.. men det löser sig om allt annat!
/emma

tycker om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0